Monday, March 14, 2011

Teknik Memasuki Syurga (Confirm Masuk)

Hari ni saya akan bincangkan teknik bagaimana untuk masuk syurga edisi underground wooo… Kita akan main orang dalam kali ni. hohohoho.. Cari la kat buku mana sekalipun, takde nya teknik gini.
Cara pertama untuk memasuki syurga adalah korang mesti cari mana-mana orang soleh. Orang soleh ni selalu memencilkan diri. Tak tau la napa. Kalo dalam masyarakat tu, dia senyap berhikmah. Kalo jumpa orang gini, selalulah berkawan dengan dia. Insya ALLAH bermanfaat. Nabi SAW sendiri kata kalo pilih kawan, biar pilih yang semenggah sikit.
Da jumpa orang soleh da? Mesti korang banyak amal punya, lepas korang da jumpa orang soleh, mesti korang banyak beribadat punya. Confirm la wei… Dan akan ada satu peringkat bahawa korang akan didatangi oleh satu mimpi, yang mana akan ada orang yang akan datang kat korang dan menunjukkan dan berkomunikasi dengan korang hanya melalui bahasa isyarat.
Ha, itu adalah isyarat bahawa para wali yang datang berjumpa dengan korang. Dia gembira sebab dapat berjumpa lagi sorang hamba ALLAH yang beriman macam korang buat sekarang. Tu pasal la step pertama adalah kena jumpa dulu dengan orang beriman.
Apabila korang da selalu jumpa dengan para Wali dalam mimpi, kemungkinan besar untuk korang berjumpa dengan nabi SAW adalah sangat besar. Sebab wali adalah orang yang sangat rapat dengan Nabi SAW dan nabi SAW masih hidup di alam yang lain. Dan bila satu tahap, korang da jumpa Nabi SAW..
BERSYUKURLAH KERANA KORANG SUDAHPUN MENDAPATKAN TIKET KE SYURGA!
kerana orang yang paling hampir dengan ALLAH AZZA WAJALLA adalah nabi SAW sendiri

No comments:

Post a Comment