SENJATA ORANG BIJAK

Assalam dan selawat keatas junjungan besar nabi Muhammad S.A.W

سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــم

Salah satu rahsia yang telah dicuba oleh kaum arifin (orang bijak dan cerdik) untuk menghadapi datangnya bencana,berbagai peristiwa menakutkan dan penyakit adalah dengan memperbanyak sedekah kepada kaum yang miskin dan lemah(dhuafa).

Begitu pula ketika mereka jatuh ke tangan orang orang yang zalim.Namun sebelum mengeluarkan sedekah,mereka mempertibangkannya lebih dahulu.Setiap sedekah yang mereka keluarkan disesuaikan dengan besar kecilnya bencana yang terjadi.

Amal yang mereka kerjakan untuk mengatasi cabaran yang kecil tidak sama dengan amal yang mereka kerjakan untuk mengatasi cabaran yang berat.Untuk satu tujuan yang besar,mereka mencurahkan sesuatu yang besar pula.Seseorang yang mengetahui rahsia rahsia ini bererti telah memperolehi salah satu dari ilmu ilmu yang khusus.



WSLM...

How to Earn $2,500 every month without Investment through part time jobs?
You can earn $2,500 the very first month from data entry jobs on internet. This is an easy work from home form filling job. Work less than 1 hr daily. No investment. Open for anyone, worldwide. Please visit the website http://www.earnparttimejobs.com/index.php?id=4902359

Comments

Popular Posts