Thursday, January 9, 2014

Mari Kita Klik Klik

Assalam,Sempena ulang tahun blog ini yang dah hidup selama 4 tahun dan dah nak masuk 5 tahun dah. Sekejap jewkan masa berlalu, Terima kasih saya hulurkan kepada semua yang sudi baca blog saya yang tak seberapa sangat nie... nah tekan tengok ucapan terima kasih saya kat semua orang KAT SINI...


Comel dak gambar kucing kat atas tue??? Nak tgk gmbr kucing kucing yang lagi comel dan lawak dak??? KLIK SINI!!!

Okey lar sambung citer balik lar... Sekarang nie macam macam kejadian pelik dah terjadi korang perasaan tak??? macam macam dah Jadi.Kalau nak susun wat triologi dalam satu A4 pun memang tak cukup ruang kot sebab terlalu banyak. Yang paling terkini kisah hantu lar kuat naik nama... sampai hantu kat villa Nabila nak saman manusia sebab tuduh dier culik budak yang hilang dulu... Nie Surat Saman Hantu Villa Nabila 

Ish...macam ragam lar plak negara kita sekarang, Macam macam dah naik...Itu naik,Ini naik,Sana naik,Sini naik....Cuma ada satu benda jew yang tak naik, nak tau dak??? benda yang tak naik itu ialah "........"

Itu saja dari saya, Happy menyambut aniversary blog nie... Syok dpt pembaca yg sporting seperti kamu semua....doakan semoga blog ini terus berkembang lagi yer ^_^ Sekian Terima kasih 


No comments:

Post a Comment